Taas on se aika...Syksy...

Ja tosiaan, mä olin aamulenkillä juoksemassa tuolla tihkusateessa, vähän alkulämpöä ottaas ennen ku menin salille.

Ja joo mietiskelin siinäsamalla " rehkiessäni " että, kuin täällä suomessa on niin vaikeeta olla ympärivuoden kivasti ja tyylikkäästi puettu. Vai mitä mieltä muut..?

 

Tuntuu niinku olis jotenkin turhaa näin syksyllä tai talvella laittaa tukka nätisti ja kivat vaatteet ja korut ym. kun jos lähdet vaan esim kauppaan, niin kuka näkee sen panostuksen sieltä  pipon ja palttoon alta!

Mut toisaalta kun se vaan on niin ihanaa...siis noi vaatteet ym. Ja ainahan sitä sitte voi panostaa just niihin ihaniin asusteisiin , huiviin pipoon hanskoihin. Kassit ja kengät AH!!

Saapikas aikahan on tässä syksyssä just must! oikee mun intohimo. Kaupoissa on nyt mitä ihaninpia saapikkaita koroilla ja ilman. Korkeet korot on kyllä niin ihania, mutta eilen shoppaillessa sorruin ihaniin matalakorkosiin yli polven saapikkaisiin ja joo YES I LIKE IT!

Nyt just ku tässä kirjottelen, niin mun ihana naapuri soitti ja pyysi mua lähtee kanssaan vähän kiertelee sisustuskauppoja, Loistavaa!!!

Vähän piristystä tähän harmaaseen päivään! Tottakai mä lähden!